jakość
Świadcząc usługi porządkowe wciąż doskonalimy nawet najdrobniejsze aspekty naszej działalności. Naszym celem jest budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez Total Quality Management czyli zarządzanie oparte na stałym dążeniu do najwyższej jakości.
Budując strategię zarządzania jakością w DBS odwołaliśmy się do najbardziej rygorystycznych norm sterowania procesami produkcyjnymi.
Zawsze dążymy do długotrwałej współpracy opartej na zaufaniu i lojalności.
Podstawowe zasady zarządzania jakością w DBS to:
- serwis just in time opierający się na maksymalnej elastyczności i dopasowaniu do ciągle zmieniających się potrzeb naszych Klientów,
- utrzymywanie porządku w miejscu pracy w oparciu o zasady 5S: selekcja, systematyka, sprzątanie, standaryzacja, samodyscyplina,
- kaizen czyli stałe dążenie do doskonalenia oferowanych przez nas rozwiązań,
- kanban czyli eliminowanie zbędnych elementów z łańcucha dostaw naszych usług: żadnych braków, żadnych opóźnień, żadnych zapasów, żadnych kolejek, żadnych bezczynności i wreszcie żadnych zbędnych aktywności,
- lean management czyli tworzenie prostych i przejrzystych struktur zarządzania zasobami, pozwalające na ich optymalne wykorzystanie.